Retourneren

Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 90 dagen nadat het door de bezorger aan jou of aan een door jou aangewezen derde is afgeleverd.

 

 

Het product dient 'wanneer redelijkerwijs mogelijk' onbeschadigd te zijn en in een originele verpakking verpakt te zitten. Wanneer u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, mogen wij de waardevermindering die daardoor ontstaat aan u doorbereken.

Het pakket dient binnen 90 dagen na bekendmaking van de herroeping, aan ons geretourneerd te worden. Voeg de pakbon of een notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. 

Het retouradres is:

ilovespeelgoed.nl
Overijsselhaven 139
3433 PH Nieuwegein
Nederland

Zodra je retour bij ons binnen is, ontvang je hier een bevestigingsmail van. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden gecrediteerd.

Een retourzendingen is voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald, krijg je wel terug. Ook betekent dit dat ilovespeelgoed.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Je ontvangt van ons per mail bericht als je retour bij ons is aangekomen. 

Let op: heb je gekozen voor de betaalmethode 'faktuur achteraf' en retourneer je een product na de betalingstermijn van 14 dagen, dan adviseren wij je om de faktuur te voldoen om eventuele aanmaningskosten te voorkomen. Het te crediteren bedrag zullen we naar je IBAN retourneren.


Wettelijke garantie

Voor al de producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, een boorgat zit op de verkeerde plek. Als er iets niet in orde is met het product wat je besteld hebt, neem dan contact met ons op via info@ilovespeelgoed.nl of telefonisch met +31 (0)30 30 30 052.

We overleggen dan hoe we zo snel mogelijk een passende oplossing voor het probleem kunnen bieden. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.  


Heb je een klacht over je aankoop?  

Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan kun je een email sturen naar info@ilovespeelgoed.nl. Graag ontvangen we het bestelnummer en een duidelijke omschrijving van je klacht en een foto. Binnen 3 werkdagen na ontvangst zullen wij telefonisch of per mail contact met je opnemen om te zoeken naar de best passende oplossing. 

 

terug naar boven