Retourneren en ruilen


   Je kunt je bestelling binnen 90 dagen naar ons retourneren.

   We bieden geen omruilservice.

   Niet goed, geld terug. 

 

Retourneren

Voeg de pakbon toe aan je retourzending, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is. Het is niet nodig om je retour via de e-mail bij ons aan te melden.

Retourneer de artikelen, voldoende gefrankeerd, in de originele verpakking en bij voorkeur in onze verzenddoos naar onderstaand adres:


ilovespeelgoed.nl
Afdeling Retouren - ovv je bestelnummer
Overijsselhaven 139
3433 PH Nieuwegein
Nederland


We storten het retourbedrag, inclusief eventuele kosten van de heenzending (mits je de volledige bestelling retourneert), binnen vijf werkdagen naar je terug. Je ontvangt een creditfactuur per mail als je retour is afgehandeld.

Ruilen

Als je een artikel wilt ruilen dan kun je het artikel naar ons retour sturen (zie bovenstaande retourneer stappen) en het gewenste artikel via de webshop bestellen.
Je kunt een retour ook altijd bij ons magazijn in Nieuwegein afgeven.

 

Notes

- Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten voor het retourneren draagt en ilovespeelgoed.nl niet aansprakelijk is voor beschadigingen en het zoekraken van de retourzending.
- Het product dient 'wanneer redelijkerwijs mogelijk' onbeschadigd te zijn. Wanneer je meer doet met de artikelen dan het beoordelen daarvan (om te kijken of het naar wens is) en daardoor schade aan het artikel ontstaat, mogen wij de waardevermindering die daardoor ontstaat aan je doorberekenen.
- Heb je gekozen voor de betaalmethode Billink ‘betalen achteraf’? Voldoe dan op tijd de faktuur om aanmaningskosten te voorkomen. 

Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een PostNL afhaallocatie crediteren we minus € 4,95 retourkosten.

 
Is je bestelling beschadigd aangekomen of is het artikel beschadigd?

Stuur een email naar info@ilovespeelgoed.nl. Graag ontvangen we het bestelnummer, een foto van het beschadigde artikel en een korte omschrijving van je klacht.

Komt de verzenddoos beschadigd binnen? Dan ontvangen we ook graag een foto van de verzenddoos. 

 

Wettelijke garantie

Voor al de producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht wordt. Voorbeelden: er mist een onderdeel, een boorgat zit op de verkeerde plek. Als er iets niet in orde is met het product wat je besteld hebt, neem dan contact met ons op via info@ilovespeelgoed.nl of telefonisch met +31 (0)30 30 30 052. 

We overleggen dan hoe we zo snel mogelijk een passende oplossing voor het probleem kunnen bieden. Indien nodig, sturen we je een vervangend artikel of onderdeel toe.

 

terug naar boven